Terve! Jos oot joku vitun moralisoija tai lakia noudattava poliisien perseennuolia, PLIIS lopeta lukeminen välittömästi! Tämä blogi kertoo kahden kaupunkilaiskanan ratatarinoista, eikä siis ole muotiblogi vaan omanlaisemme lifestyle- shitti: Viinaa huumeita ja väkivaltaa.. get it? No ei ehkä kuitenkaan mutta jos nyt kuitenkin. Enjoy! T. Minni ja Iines
perjantain posahtaaaaaaa
VastaaPoistatodellaki !! ;)
VastaaPoista