maanantai 23. huhtikuuta 2012

good day :)

Tänää ollu tooosi hyvä päivä! Aamu ysilt eka uimaaa ja siit höyrysaunaa ;). Aurinko paistanu fiilis ollu kohillaa !


Tumblr_m2xt2xhlxs1qjldito1_500_large


Aamupäivällä päätettii frendin kaa kipasta kauppaan  ja mennä ostaa bissee...
No nyt on juotu, syöty ja poltettu hyvin :)


X_4e80700d_large


12548_1266366503459_1358681829_30742133_3177169_n_large


Toivotaa et lämmin sää jatkuu, koska sit --> KESÄÄÄÄÄ! <3
 1.0x0_largeiIIHANA


Tumblr_m29vgctovt1rsh54so1_500_large


Vitsiiit mä venaan metsäääääääääää!!!! Mahti fiilis jeeaaa!!!
 Mut nyt jatkan kanan popsimista jne. :D
-Minni

sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

take a hit and pass it on !

Yooo!!
On ollu iha vitun jees vkl :) perjantai meni hyvin juhlies frendin synttäreitä. Ihan vitun asiallinen ilta, tuli tanssittuu aivan törrrkeen paljon :D

28904_large

Laulettiin lähibaarissa kunnon porukal synttärisankarille ja sen jälkee oliki kunnon reivit :D
 Valomerkin jälkee siirryttiin jatkoille paikallisten henkilöiden luo. Eihän me siel kyl kauaa viihdytty ku sänkyhommat[nukkuminen] kiinnosti enemmän ... 
Nyt on kunnon jolberit poltettu ja meininki on puffpuff, jeaa! Pitäs kauppaa päästä ja vähän dalsii ympäri ostarii, Tuol on ihan tajuton sää ;)


Tumblr_m24eerkpaz1qf6kpko1_500_large



Tumblr_m2u9t8flc31rustbqo1_500_large              <3

- minni


Jau jau! Iines täs tuli kans heittää pient päivityst täst viikonlopust. Joo, hauskaa on ollu, meidän uunituore 18-vuotias vauvvaki pääs vihdoinki meijän imus bailaa paikalliseen nightclubiin! 

En tiiä et olinko tanssinu suht enegisesti vai mistä johtu mut mult tultii kysyy et "Myisitkö namei koska sul niit selkeesti on?" NO OLISPA EES OLLU :D

Zori jätkät me girlssit tanssitaa sit kunnol ku tanssitaa. Voi mennä muualle kattoo sellast arkaa painoatoiseltajalaltatoiselle huojumista! No ei kyl kukaa valittanu:D haha!
Tänää on ollu ihan törkeen nätti sää! Kaltseil ghettoblasteri mukana pient grillailuu, bissen maisteluu ja jolberii kierrätetty :)

Paras sunnuntai aikoihi! Ei Tiinun kaa päästy eilen baariin koska oltiin niin tajuttoman jumis. Tuttuun tyyiini tipahdin sohvalle josta kylmissäni herättyäni vaihdoin spottii Tiinun viereen goijaa:)
Vappuki tulee kohta!jeeeij!

Ainii! Tiinun terveiset:

-Iines



torstai 19. huhtikuuta 2012

420

Noniii se päivä on täällä taas;)
Nauttikaa siskot ja veljet!



kuunnelkaapas:




peace!
Iines

TOIMINTATORSTAI



Miau! Me tässä Minnin kanssa keksittiin pitää tällänen äksönintäyteinen torstai. Ratsataan kledjut, tehdään hyvää safkaa, siivotaan palatsi ja meitsi ompelee uusii kesäkledjui :) En päässy taaskaan kouluun.. Frendi joka oli mun luona yötä jonka piti herätä samaan  aikaan ei ilmeisesti raaskinu herättää mua tai vaihtoehtoisesti jätti mut tahallaan nukkuu :D thnx vaa kriminaali :D
Nyt ei saa jäädä koko päiväks sluibaa :)

Apua! Huomen on taas viikonloppu! Justhan edellisestä on alettu selvitä!

T. Iines
Minni tuol on jo hellan ääressä ;) namnam!


keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

its coming!

Perjantai ;)


Tumblr_m2ntx4fqbk1r9w6yqo1_400_large


      <3
                                   420-ganja-300x300_large


tiistai 17. huhtikuuta 2012

Päivän piristys :)

Aattelin täs kerätä vähän hauskoja kuvia tänne teille ja meille piristykseksi, ku on aika masentava sää (pilviä taivaalla,vaan ei sätkässä) Enjoy <3


429590_10150659883464057_630829056_9038695_659834658_n_large


Chipmunk1_large

Nope-kitty-bath-500x666_large

It-was-the-cat_large


I-will-help-500x336_large

Tumblr_m28iizka5h1rsdkoao1_500_large

The-police-dog-test_large




Its-the-simple-things_large



Tumblr_m2lbh298jv1qkcnbdo1_500_large

162551867770501262fkddkrepc_large


548090_3336551580346_1465293783_32995839_813347661_n_large


431029_335499029830240_187581424622002_881129_364441641_n_large


Tumblr_m13cxqir2n1qbvzdno1_500_large

Tumblr_m101bdmzxq1r43jaao1_500_large

Tumblr_m0lag173961qi1c55o1_500_large

Tumblr_lq6zdjzfcg1r05j0to1_500_large

Tumblr_lus6ykka7v1ql4hu2o1_500_large

Tumblr_lueihclmzp1qd0t1mo1_500_large

- minni

Kello tikittää...

Päivä alko helvetin hienosti ku tajusin nukkuneeni pommiin! Eikä tässä vielä kaikki... Olin lupautunut mennä Tiinun kanssa synttäribisselle heti aamusta mutta toisin nyt kävi... Onneks Tiinu tietää mun maagiset unenlahjat eikä alottanu kolmatta maailmansotaa. Ymmärrystä löytyy, thank God!


Onneks täs on viel koko päivä aikaa ni kylhän sitä kerkee juhlii pikkuprinsessan aikuistumista.


Justhan Minnikin täytti 18 vuotta... EIku mitä? Tänä vuonna se leidi täyttää jo 20!
Tää ajan kuluminen on ihan sairasta jo...
Paljon on kertyny hyvii muistoja ja paljon tulee vielä lisää.

Ollaan Minnin kans suunniteltu et lähettäis isol porukal kesäl Dameihi. Viime kesä oli varmaankin mun elämäni paras, ja luulempa et tuleva saattaa olla vielä entistäkin parempi ;)
Sori ku hehkutan kokoajan kesästä, oon vaan niin filiksis! Kevät saa aina mun pään ihan sekasin, sentakii viimekeväänäkin koulu meni alamäkee ku lehmän häntä..
Kaivoin kaapeista eilen kaikkii ihanii kesäkuteit,
mä oon kesäl niin inkkari!
Oon rakastunu:


"Tämä ei ole mikään muotiblogi..." Anteeks mä lipsuin periaatteista.. Mut vaan tän kerran ;).

Inkkari-Iines





maanantai 16. huhtikuuta 2012

Y0!

Joo hei taas vaan! Ei tänää pystyny kerää itteensä kouluu ku valvottii vahingos aamu kuuteen.. Hupsis!On se kynsienlakkaus ja muu näpertely niin helvetin kiintoisaa.
 Aaaa tää on niin maaginen kuva! Olispa tollanen majotus sit Metsäfestivaaleil! :D
<3



Muutenki Minni oli pitkäst aikaa kotona joten mulle ja Tiinulle oli  vaan yks peitto ja sotahan siitä olis seurannu ku molemmat ois alkanu repii sitä unissaan :)
(Niin siis asun Minnin kans yhes)
 Tiinul on huomen veriveriveri important dei! Se ois meijän pikkusen  18- vuotis böörthdei! Se tos yritti ehdotella et maisteltais taikalientä jo vähän tänää mut ajattelin et yritän vähä skarppaa ton koulun suhteen. 
Mut huomen:


;)

Ens kesän viidakon tähtöset:
Iines & Lastenvahti Minni
and
birthdaygirl Tiinu







sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

HORISONTISSA

Viikonloppuna on saatu sitte tuhottuu viimesetki rippeet Viron tuonneista. Käytiin Virossa pääsiäisenä Tiinun kanssa ja tällainen saatiin saaliiks:


Eilinen meni ihan jees ainaki omalt osalt. Mentiin Minnin ja Liinun kans hetkeks alottelee vanhan skolefrendin kämpille ja siitä sitten keikalle.
Jengi oli löytäny mestoille ja digas räpist kybäl! 420 biisin aikana jointtiki lähti kiertoon niiku tavaks on tullu :)
Keikan loputtuu lähettiin siitä sitten porukal omille kulmille, (omaan paikalliseen) jossa sitten päästiinkin keikuttamaan lanteita Shakiran tahtiin!



Tiinu valotti muuten mua mun viimeviikonloppusesta. Siitä muistinmenetys-keissistä. Oon löytäny baarin jälkeen himaan, ottanu kengät pois ja juossu vaimon huoneeseen jossa lepoo oli ottamas Tiinu jätkänsä kans. Sammuin niiden päälle poikittain. Jossain vaiheessa havahduin ja olin alkanu huutaa:"Mis on mun heppapeitto?! Mis se on??!" Seuraavaks olin juossu vaatekaappii päin ja Tiinu joutu avaa mulle huoneen oven koska en ite saanu sitä auki (??) Aloin kaivamaan roskista ja seuraavaks Tiinu sitte talutti mut omaan sänkyyn. Ollu taas pienet sekikset päällä?





Minnihän on hakatuttanu itteensä pari leimaa ja olin vieres chekkailee
tapahtumaa. Mul on ollu jo pidemmän aikaa hinku saada joku suht etninen tatuointi mun ihoon. Oon kaavaillu jotai sulka- teemaista juttuu.
Mä inspiroiduin näistä aika kovasti:



Siis en kestä! Noi on aivan törkeen makeet! Varsinki toi reisileima on must tosi erilainen eikä sellanen massa-tatska. Sit ku käyttää kesäl hameita ni ne sulat vaa näkyis sielt alt aaaaaa KESÄ! :) Tykkään muutenki ihan älyttömästi unisieppareista :) Sain tossa toissapäivänä tehtyy itekki sellasen, laitan jotain kuvaa ku Tiinu löytää kameran :D

Nyt on kova tarvis hakeutuu vaaka-tasoon ja se suunniteltu siivouspäivä lykkäytyy ainaki yhdellä päivällä :D
P.S. Sää on aivan F-A-N-T-A-S-T-I-N-E-N!
En malta odottaa edessä häämöttävii LAWATANSSEJA! 
Miau! 


P.S. Me lähetää Tiinun kaa merelle pyytää siikaa!
Ja taitaa olla vähän kevättä rinnas meitsil :)

Horisontaalisessa tasossa,
Iines