Alkuilta meni ihan jees, himas alottelua kavereiden kesken. Siitä sitte jatkettiin paikalliseen kuuntelee erihyvää mikkiin räkimistä..
Se nyt on ihan perus zebulaa et baarista haluttiin jatkaa, ku pilkku tuli ihan liian aikasin meijän makuun. Päätettiin siis hypätä mittariin ja nokkakohti auki olevaa kapakkaa..Joo olihan siellä pissisten suosimalla "purkkapoppiglubilla" ihan viihtysää, ku kerta ilmasia longdrinkkejä jaeltiin pöytään, mut vaikeuksitta tästä reissusta ei tietenkään selvitty.
Kun sitte lopulta koitti se oikea aika lähteä kotiin (04.00), baarin ulkopuolella oli kehkeytynyt ihan mukavan näkönen "nakkikioski tappelu". Siinä sitten miekkoseni päättää korkata juoman, ja eiköhän sieltä juokse jo kyseisen baarin poke repimään juomaa pois.(Huom. poke ei kiinnittänyt mitään huomiota baarin edessä olevaan tappeluun) Itse sitten hyvässä humalassa yritin ottaa juomaa takasin,mausteena hyvät huutelut tietenkin, niin eiköhän poke sitte huitase meitsiä.. Noh niiku arvata saattaa oli siinä sitte yks jos toinenki nyrkit pystyssä, eikä aikaakaan ku pippurisumute alko laulaa ja sitä oli sitte joka tuutissa..
No siinä sitä sitte oltiin käsiraudoissa odottelemassa sikaniskoja paikalle..
Eihän siinä kauaa kestäny että sain ite käsiraudat pois ja heiluttelin niitä kyseisen portsarin edessä.. 3 kertaa se mulle ne kerkes laittaa kunnes päätti lopulta luovuttaa :D Se tunne kun voi vittuilla lelupoliiseille <3
Siinä jonkun aikaa istuskeltiin ja huudettiin tuskissamme(voin kertoo et pippurisumute silmissä, korvissa ja suussa ei todellakaan ole mitään herkkua) kunnes sit pollarit tuli paikalle, ja vei meijät nistidiskoon.
Mä en oikeen ymmärtäny sitä logiikkaa et miks meijät vietiin putkaan, vaikka baarin edessä oli jo ennen meijän saapumista kunnon hulabaloo käynnissä.. Mut hei täähän on tää Suomi-hyvinvointivaltio!!
Onneks tällä kertaa oli kunnon luksusputka varattuna mulle-peitto,pari tyynyy ja patja! ( viime kerralla kun jouduin nukkuu pelkällä kusisella patjalla..)
Aamulla heräsin sit "erittäin mukavaan" silmien kirvelyyn,SAIN JOPA AAMUPALAA, ja siit sitte kuulusteluihin.. Nyt sitte oon vaihteeks epäiltynä niskottelusta ja pahoinpitelystä..Noh mutta tähän ollaan totuttu. Sain kiittää luojaa et mulla oli mukava kuulustelija-setä, joka mut heitti himaan, kun ei sattuneesta syystä tullu otettuu mitään mukaan laitokselle..
Tämmönen tarina tällä kertaa, ja voin vaikka vannoa että lisää on tulossa :)
peace,minni!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti