Miau! Me tässä Minnin kanssa keksittiin pitää tällänen äksönintäyteinen torstai. Ratsataan kledjut, tehdään hyvää safkaa, siivotaan palatsi ja meitsi ompelee uusii kesäkledjui :) En päässy taaskaan kouluun.. Frendi joka oli mun luona yötä jonka piti herätä samaan aikaan ei ilmeisesti raaskinu herättää mua tai vaihtoehtoisesti jätti mut tahallaan nukkuu :D thnx vaa kriminaali :D
Nyt ei saa jäädä koko päiväks sluibaa :)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti