torstai 19. huhtikuuta 2012

TOIMINTATORSTAI



Miau! Me tässä Minnin kanssa keksittiin pitää tällänen äksönintäyteinen torstai. Ratsataan kledjut, tehdään hyvää safkaa, siivotaan palatsi ja meitsi ompelee uusii kesäkledjui :) En päässy taaskaan kouluun.. Frendi joka oli mun luona yötä jonka piti herätä samaan  aikaan ei ilmeisesti raaskinu herättää mua tai vaihtoehtoisesti jätti mut tahallaan nukkuu :D thnx vaa kriminaali :D
Nyt ei saa jäädä koko päiväks sluibaa :)

Apua! Huomen on taas viikonloppu! Justhan edellisestä on alettu selvitä!

T. Iines
Minni tuol on jo hellan ääressä ;) namnam!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti