perjantai 13. huhtikuuta 2012

Friday the 13th

Terrve! Se on nyt sitte taas viikonlopun aika ja perjantai 13! Ei oo viel mitää äksidenttejä käyny, mut onhan täs viel koko ilta aikaa..(koputetaan puuta)
Iineksen kans täs alotellaan virolaisella kahviliköörillä, ja pitäs kehittää joku plääni illaks.  Ehkä sitä pitäs iskee ostarille ja aiheuttaa yleistä pahennusta ;) ..ja joku kuppila on ihan ehoton.!!
"Joskus näistä bileistä löytää himaan, joskus ei"

 536382_305366829536943_100001908867569_747715_1391428137_n_large
Huomenissa tulee varmaa lisä-infot illasta..
Humalantäyteistä perjantaita kaikille!
ps. Iines sai meijän ghettoblasterin joraaa,AITOO!! Kivasti nörtteili, puhdisti virtapiirit tai jotain sinne päin.. :D
Tumblr_l97s4ncy2o1qzpegpo1_500_large


peace, Minni & Iines

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti