Iineksen kans täs alotellaan virolaisella kahviliköörillä, ja pitäs kehittää joku plääni illaks. Ehkä sitä pitäs iskee ostarille ja aiheuttaa yleistä pahennusta ;) ..ja joku kuppila on ihan ehoton.!!
"Joskus näistä bileistä löytää himaan, joskus ei"

Huomenissa tulee varmaa lisä-infot illasta..
Humalantäyteistä perjantaita kaikille!
ps. Iines sai meijän ghettoblasterin joraaa,AITOO!! Kivasti nörtteili, puhdisti virtapiirit tai jotain sinne päin.. :D
peace, Minni & Iines
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti