maanantai 23. huhtikuuta 2012

good day :)

Tänää ollu tooosi hyvä päivä! Aamu ysilt eka uimaaa ja siit höyrysaunaa ;). Aurinko paistanu fiilis ollu kohillaa !


Tumblr_m2xt2xhlxs1qjldito1_500_large


Aamupäivällä päätettii frendin kaa kipasta kauppaan  ja mennä ostaa bissee...
No nyt on juotu, syöty ja poltettu hyvin :)


X_4e80700d_large


12548_1266366503459_1358681829_30742133_3177169_n_large


Toivotaa et lämmin sää jatkuu, koska sit --> KESÄÄÄÄÄ! <3
 1.0x0_largeiIIHANA


Tumblr_m29vgctovt1rsh54so1_500_large


Vitsiiit mä venaan metsäääääääääää!!!! Mahti fiilis jeeaaa!!!
 Mut nyt jatkan kanan popsimista jne. :D
-Minni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti