keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Hola Loca People!


Vois tässä vaikka aluks vähän kertoo lähtökohtia. Alettiin Minnin kans eilen miettii ongelmanratkasu-bissellä  kuinka paljon meille sattuu ja tapahtuu (sekasin että selvinkinpäin), että päätettiin sitten jakaa näitä meidän kommelluksia tänne vaikka kukaan ei niistä nyt erityisen kiinostunut olisikaan. (Siitä ongelmanratkasu-bissestä lisää myöhemmässä vaiheessa mutta selvennän ekaks vähän faktoja meistä)






Elikkäs: Olemme kaksi 19- vuotiasta mimmiä Etelä- Suomen auringon alta.
Tykkäämme paljon viikonlopuista ja KESÄSTÄ [plus toki niiden suomat aktiviteetit kerrottuna kolmella ;)]




Itse olen Minnin sanojen mukaan "lukiopissis" toivon mukaan ihan vaan sen lukio- liitteen vuoksi. Minni itse opiskelee amiksessa joten meitsi pääsee pätemään Minnille sen puuttuvista pilkuista jne.
Tässä kuitenkin teille ohjeistusta arvoisat kanssasisaret sekä -veljet:


En jaksa olla turhan tarkka kirjoitusasusta että sitä pilkkua voi sitten mennä nusuttelemaan jonnekkin muualle jos verkkokalvot surkastuvat kielivirheistämme. "Kyl mä osaan, en vaa jaksa.."


Hahah oli ihan pakko, sori Minni :D --->


Mutta se ongelmanratkasu bisse...
Voin suoraan myöntää. En muista lauantai klo 14.00 eteenpäin YHTÄÄN MITÄÄN.
Olin ollut paikallisessa baarissa kuuntelemassa räppikeikkaa (tarkoitan nyt pikkaisen erilaista paskaa ku mitä Cheek suoltaa). Sain eilen kuulla kaverilta että oon potkaissut Akua sääreen ja sen jälkeen huutanut "Onks sul vittu joku ongelma!??!" Eli kunnon teinipissisdraamaqueen settiä siis... No laitoin sitten Akulle pahoitteluviestiä mun lauantaisesta käytöksestä ni se ei ollu moksiskaan. Lopulta se sanoi että ei itseasiassa olla nähty edes koko vklp :D  Soitin tälle kaverille jolta kuulin "hölmöilyistäni" niin eiköhän selviä että oon kyllä sekoillu siellä mutta se Aku on ollu eri mies, hitto ku voi sama nimi laittaa pakan sekasin.




Tätä edeltävänä viikonloppuna ei käynyt sen paremmin. Minni saa itE kertoo minkä kaaoksen sai aikaan Mikkinsä  + yökerhon portsarin sekä virkavallan kanssa. (harrastukset: Virkavallan työllistäminen)


Olin jonarin jälkeen onnistunut tipahtamaan pöytään ja seuruettamme pyydettin poistumaan. En todellakaan tiedä miksi/kauanko seisoskelin odottelemassa muita klubin ulkopuolella kun huomasin Minnin ja Mikin käsiraudoissa kävelevän polsiisiautoon.


Olin lievästi sanottuna hämmentynyt
vaikka olotilani ei järjenjuoksua muuten kovasti harrastanutkaan kyseisellä hetkellä.
Poimin maasta Minnin korkokengän, lompakon sekä Mikin hatun ja jäin vielä hämilläni siihen seisomaan silmieni kaihoisasti seuraten poistuvaa poliisiautoa. Yhtäkkiä tuntematon mieshenkilö ilmestyy kuin tyhjästä.


Random (r) Minä (m)
r:  MÄ TIIÄN KUKA SÄ OOOT!
m: ????? 
r:  Sä oot *sukunimeni*!
m: ??!!!?
r:  Hei anna mä saatan sut kotiin!
m: Joo kiitos huolenpidosta mut mä kyl pärjään!
r:  Ei ku kyllä! En haluu et kukaan käy sun kimppuun!
m: Joo ei hätää mä meen taksilla moimoi... (!?)
r:  Saatan sut taksille!
m: ...


Hyppäsin taksin etupenkille niin mitä vielä TÄÄ JÄTKÄ HYPPÄS SINNE TAKAPENKILLE!
No taksikuski pyys osotteen ja ajoi mun pihaan. Tää random-guy alko taas


r:  Mä saatan sut kotiovelle!
m: Et saata mul on mitta ihan täys tota sun huolenpitoas.
r: Pitääks mun nyt sit kävellä takasin sinne mistä tulin?
m: Ööö no mitä luulet?? Tottakai?? Et todellakaan oo mun luo tulossa!
r:  Ääää pliiis...
m: Hei nyt on juttu se et sä lähet kävelee tohon suuntaan ja mä meen         himaan


Nousin rappuja ylös ni tää ääliö sit seuras siinä ku mikäki koira. Kaivoin avaimet taskusta ja vetäsin oven sen nenän edestä kiinni.
Tää jätkä jäi puoleks tunniks hakkaa mun ovee ja huutaa mun nimee.
Iha basic -stalkkeri...






Tällästä jorinaa tällä kertaa 


Peace and Love
P.S.Hauskaa pikkulauantaita! ;)
Iines

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti