Yooo!!
On ollu iha vitun jees vkl :) perjantai meni hyvin juhlies frendin synttäreitä. Ihan vitun asiallinen ilta, tuli tanssittuu aivan törrrkeen paljon :D
Laulettiin lähibaarissa kunnon porukal synttärisankarille ja sen jälkee oliki kunnon reivit :D
Valomerkin jälkee siirryttiin jatkoille paikallisten henkilöiden luo. Eihän me siel kyl kauaa viihdytty ku sänkyhommat[nukkuminen] kiinnosti enemmän ...
Nyt on kunnon jolberit poltettu ja meininki on puffpuff, jeaa! Pitäs kauppaa päästä ja vähän dalsii ympäri ostarii, Tuol on ihan tajuton sää ;)
<3
- minni

Jau jau! Iines täs tuli kans heittää pient päivityst täst viikonlopust. Joo, hauskaa on ollu, meidän uunituore 18-vuotias vauvvaki pääs vihdoinki meijän imus bailaa paikalliseen nightclubiin!
En tiiä et olinko tanssinu suht enegisesti vai mistä johtu mut mult tultii kysyy et "Myisitkö namei koska sul niit selkeesti on?" NO OLISPA EES OLLU :D

Zori jätkät me girlssit tanssitaa sit kunnol ku tanssitaa. Voi mennä muualle kattoo sellast arkaa painoatoiseltajalaltatoiselle huojumista! No ei kyl kukaa valittanu:D haha!
Tänää on ollu ihan törkeen nätti sää! Kaltseil ghettoblasteri mukana pient grillailuu, bissen maisteluu ja jolberii kierrätetty :)
Paras sunnuntai aikoihi! Ei Tiinun kaa päästy eilen baariin koska oltiin niin tajuttoman jumis. Tuttuun tyyiini tipahdin sohvalle josta kylmissäni herättyäni vaihdoin spottii Tiinun viereen goijaa:)
Vappuki tulee kohta!jeeeij!
Ainii! Tiinun terveiset:
-Iines
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti