Joo hei taas vaan! Ei tänää pystyny kerää itteensä kouluu ku valvottii vahingos aamu kuuteen.. Hupsis!On se kynsienlakkaus ja muu näpertely niin helvetin kiintoisaa.
Aaaa tää on niin maaginen kuva! Olispa tollanen majotus sit Metsäfestivaaleil! :D
<3
Muutenki Minni oli pitkäst aikaa kotona joten mulle ja Tiinulle oli vaan yks peitto ja sotahan siitä olis seurannu ku molemmat ois alkanu repii sitä unissaan :)
(Niin siis asun Minnin kans yhes)
Tiinul on huomen veriveriveri important dei! Se ois meijän pikkusen 18- vuotis böörthdei! Se tos yritti ehdotella et maisteltais taikalientä jo vähän tänää mut ajattelin et yritän vähä skarppaa ton koulun suhteen.
Mut huomen:
;)
Ens kesän viidakon tähtöset:
Iines & Lastenvahti Minni
and
birthdaygirl Tiinu



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti