Tää päivä on menny nyt sit eilistä puidessa, ruokaa tehdessä ja kummankaata kattoessa.
On vähän sekavat fiilikset.. Pitäskö sitä olla vihanen itelleen vai surullinen vai jatkaa eteenpäin, en tiiä.
Joka tapauksessa tnä vaihdetaan suuntaa ja mennää kaupungin toiselle laidalle ja keikalle vaihteeks.. Nyt peukut pystyyn et tää ilta vähän piristäis :) Itse en kyllä aatellu pahemmin kuppia kohottaa mut Iines + muut kylläkin.
Anne ja Ellu, tää on ihan parasta <3
Hyvää LAuantaita kaikille ja toivottavasti muilla meni vähän paremmi eilinen ku mulla..
- Minni
Teille sitten sattuu ja tapahtuu. Tervetuloo mun huudeille!
VastaaPoistaMiau <3 joo älä vaan... :D haha tullaa toistekki ;)
Poista-Iines