lauantai 14. huhtikuuta 2012

Eilisestä..

Noni. Eilen meni aika lujaa..Ei todellakaan selvitty ilman ongelmia, suoraan sanottuna loppu ilta meni ihan päin persettä. Alkuilta oli tosi jees ; dokattiin ulkona vesisateessa - omasta tahdosta :D Meil oli meijän ghettoblasteri tietenki messis, josta soi semi psykedeelistä musiikkia (toki radiota ku kuunneltiin ni välillä vaihtu taajuus gosbelmusiikista iskelmään ku etti sopivaa musiikkia)
Tumblr_m1yf7csak21r1ceowo1_500_large

Tää päivä on menny nyt sit eilistä puidessa, ruokaa tehdessä ja kummankaata kattoessa.

Salad_large
On vähän sekavat fiilikset.. Pitäskö sitä olla vihanen itelleen vai surullinen vai jatkaa eteenpäin, en tiiä.
Joka tapauksessa tnä vaihdetaan suuntaa ja mennää kaupungin toiselle laidalle ja keikalle vaihteeks.. Nyt peukut pystyyn et tää ilta vähän piristäis :) Itse en kyllä aatellu pahemmin kuppia kohottaa mut Iines + muut kylläkin.

Anne ja Ellu, tää on ihan parasta <3

Hyvää LAuantaita kaikille ja toivottavasti muilla meni vähän paremmi eilinen ku mulla..

- Minni

2 kommenttia:

  1. Teille sitten sattuu ja tapahtuu. Tervetuloo mun huudeille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miau <3 joo älä vaan... :D haha tullaa toistekki ;)
      -Iines

      Poista