Päivä alko helvetin hienosti ku tajusin nukkuneeni pommiin! Eikä tässä vielä kaikki... Olin lupautunut mennä Tiinun kanssa synttäribisselle heti aamusta mutta toisin nyt kävi... Onneks Tiinu tietää mun maagiset unenlahjat eikä alottanu kolmatta maailmansotaa. Ymmärrystä löytyy, thank God!
Onneks täs on viel koko päivä aikaa ni kylhän sitä kerkee juhlii pikkuprinsessan aikuistumista.
Justhan Minnikin täytti 18 vuotta... EIku mitä? Tänä vuonna se leidi täyttää jo 20!
Tää ajan kuluminen on ihan sairasta jo...
Paljon on kertyny hyvii muistoja ja paljon tulee vielä lisää.
Ollaan Minnin kans suunniteltu et lähettäis isol porukal kesäl Dameihi. Viime kesä oli varmaankin mun elämäni paras, ja luulempa et tuleva saattaa olla vielä entistäkin parempi ;)
Sori ku hehkutan kokoajan kesästä, oon vaan niin filiksis! Kevät saa aina mun pään ihan sekasin, sentakii viimekeväänäkin koulu meni alamäkee ku lehmän häntä..
Kaivoin kaapeista eilen kaikkii ihanii kesäkuteit,
mä oon kesäl niin inkkari!
Oon rakastunu:
Oon rakastunu:
"Tämä ei ole mikään muotiblogi..." Anteeks mä lipsuin periaatteista.. Mut vaan tän kerran ;).
Inkkari-Iines




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti