Terve! Jos oot joku vitun moralisoija tai lakia noudattava poliisien perseennuolia, PLIIS lopeta lukeminen välittömästi! Tämä blogi kertoo kahden kaupunkilaiskanan ratatarinoista, eikä siis ole muotiblogi vaan omanlaisemme lifestyle- shitti: Viinaa huumeita ja väkivaltaa.. get it? No ei ehkä kuitenkaan mutta jos nyt kuitenkin. Enjoy! T. Minni ja Iines
tiistai 17. huhtikuuta 2012
Päivän piristys :)
Aattelin täs kerätä vähän hauskoja kuvia tänne teille ja meille piristykseksi, ku on aika masentava sää (pilviä taivaalla,vaan ei sätkässä) Enjoy <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti