lauantai 5. toukokuuta 2012

Keräilyy

No terve! Ei olla hetkeen kirjoteltu kuulumisia.. Joo me ollaan laiskoja .
Onhan täs kaiken näköstä tullu duunailtuu.. Oltiin viime keskiviikkona kaverin kans yhes tanssikuppilas.. Ilman ongelmia me toki ei selviydytty :D Mua ei meinattu päästää sisää, ennen kuin 3 baarimikkoa oli arvioinu mun passia ja mua :D Lopulta ne sit päätti et, joo kyl sä pääset. Tosiaan mun peiffit on menny vanhaks joulukuussa.. Se on laiskuutta, tiedän... :D
 Noh baarissa sitte meitä ahdisteli joku vitunmoisessa kännissä oleva mies ; se seuras meit joka paikkaa, kunnes poke tuli heittää sen ulos :D
Sit bailattii ja lujaaa!




Tumblr_m2wdqnndhm1qjldito1_500_large


Viikonloppuna oli nii mahtava sää, et vedettii sit kahenpäivän putki :) perjantaina ja lauantain oltiin siis aivan vitun sekasin ! oltii vähä kaltseilla ja rantsussa, meitsin naama palo :D
Mut oli kyl hauskaa.. Vissiin baarissaki pistäydyttiin... ?




X_88e34f8a_large

Noh, sitten tuli vappu!
Päivä meni rahojen keräämiseen ja juomien hankkimiseen.. Oli myös pientä vaatekriisiä havaittavissa :D Kaikki iha kilareis et vooi vittu mitä me puetaan...!
Noh lopulta päästii frendin kämpille ja siel me syötiin ihan törkeen hyvin :)
Sit alkoki laittautuminen vaatteet päälle --> meikit naamaa --> hiukset hyvin .
Mä pukeuduin Marilyn Monroeks ja Iines Shakiraks. Meijän frendi oli Lara Croft!






11596671_large






551451_319048304826882_108706192527762_835410_1829744142_n_large



Tumblr_lty87wjxan1r143aio1_500_large

Että sellasta :) Oli semi sekava vappu joo.. Ainaki asu oli hieno jos ei muuta :D:D
 Tää viikonloppu on menny pilvee poltelles ja ihan rennosti.. Tänään söin melkee litran valkosuklaa jäätelöä <3 oli muuten ihan vitun hyvää!!
 Nyt toivotaa et tulis lämpimät säät ja aurinko esiin :)
Saatii muute ihanii kesä vaatteit Iineksen kans <3 ;)






270640_204782526234607_190279651018228_549565_1347563_n_large



270705_204782332901293_190279651018228_549560_2737478_n_large


Tumblr_m3bzmfmcuw1qg44h2o1_500_large








Katellaan, Minni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti